«≈– јЋ№Ќџ… «јЋ є 1
Ќезависимый журнал студенческого научного и литературного творчества
23. —“¬ќ–≈ЌЌя —“”ƒ≈Ќ“—№ ќ√ќ –јƒ≤ќ ¬ Ќƒѕ”
√оршкова Ћ.ё.,  озубенко ™.¬., ƒовженко я.¬.

¬ процес≥ даного досл≥дженн¤ наша г≥потеза про те, що ≥де¤ студентського рад≥о буде п≥дтримана б≥льш≥стю студентства 5 курсу факультету ≥ноземних мов, п≥дтвердилась. ѕроте сл≥д зауважити, що з боку д≥вчат була ви¤влена б≥льша ≥н≥ц≥атива. јле хлопц≥ ≥ д≥вчата в б≥льшост≥ не приймають активну участь у житт≥ ун≥верситету (81,6%). ÷≥каво те, що б≥льш≥сть надають перевагу новинам учн≥вського житт¤ (71,1%) та музичним новинам (47,4%). Ќа третьому м≥сц≥ Ц новини св≥ту (34,2%), ≥ з'¤сувалось, що найбайдуж≥ш≥ наш≥ студенти до новин крањни. ¬и¤вл¤Їтьс¤, що б≥льш≥сть респондент≥в часто або ≥нод≥ слухають рад≥о, в≥ддаючи перевагу таким рад≥останц≥¤м ¤к "Ќаше рад≥о", "– ¬", "Music radio", "ѕром≥нь", "—толиц¤" та ≥н., ¤к≥ ¤вл¤ютьс¤ музикальними, або Ц "¬¬—", ¤ке в основному в≥щаЇ новини св≥ту. јле лише в невеликоњ к≥лькост≥ студент≥в Ї улюблен≥ ведуч≥ (32,9%). яким же бачать ≥деального ведучого студентського рад≥о наш≥ студенти? ¬и¤вл¤Їтьс¤, що можна скласти ц≥лий список ¤костей гарного рад≥оDJ, в ¤кому будуть згадан≥ й весел≥сть, км≥тлив≥сть, ≥нтелект, крутизна, всеб≥чний розвиток, почутт¤ гумору, енерг≥йн≥сть. јле все ж на ≤ м≥сце б≥льш≥сть ставить гарний голос, дикц≥ю та почутт¤ гумору. ѕроте т≥льки де¤к≥ хот≥ли б спробувати себе в рол≥ ведучого. ћи можемо це по¤снити тим, що анкетуванн¤ проводилось серед студент≥в 5 курсу, ¤к≥ вже б≥льше думають про свою майбутню долю в п≥сл¤ун≥верситетському житт≥.

÷≥каво було д≥знатис¤, ¤кому стилю музики наш≥ студенти надають перевагу. ¬ основному Ц це УпопФ (48,7%) та рок (19,7%), але де¤к≥ (звичайно Ц одиниц≥) вибирають класику (15,8%), а решта гарно ор≥ЇнтуЇтьс¤ в сучасних напр¤мках в музиц≥: УreggaeФ, УjungleФ, Уheavy metalФ та под≥бн≥. (15,8%) Ѕ≥льш≥стю голос≥в вир≥шено, що рад≥о може впливати на загальний настр≥й студентства (86,8%) ≥ п≥двищувати працездатн≥сть (72,4%). јле все ж де¤ким (44,7%) рад≥о може ≥ заважати (що ж, буваЇ й таке).

ѕриродньо, що небагато студент≥в знаЇ про ≥снуванн¤ под≥бного рад≥о в ≥нших вузах (25%), але приЇмно, що майже половина може при необх≥дност≥ зробити св≥й матер≥альний вклад дл¤ розвитку рад≥о (48,7%).«даЇтьс¤, що ¤кби 5 курс навчавс¤ ще к≥лька рок≥в, то рад≥останц≥¤ в Ќƒѕ” швидко була б вт≥лена в житт¤, а поки що передаЇмо ≥н≥ц≥ативу молодшим курсам.

1. „и подобаЇтьс¤ ¬ам ≥де¤ створенн¤ студрад≥о?

«агал.

„олов

∆≥нки

a) так

86,1%

88,2%

91,5%

b) н

13,9%

11,8%

08,5%

2. „и берете ¬и активну участь в житт≥ ун≥верситету?

a) так

18,4%

23,5%

16,9%

b) н

81,6%

76,5%

83,1%

3. „и хот≥ли б ¬и допомогти у створенн≥ рад≥о?

a) так

57,9%

47,1%

61,0%

b) н

42,1%

52,9%

39,0%

6. яку ≥нформац≥ю ¬и б хот≥ли почути?

a) новини св≥ту

34,2%

35,3%

33,9%

b) новини крањни

23,7%

11,8%

27,1%

c) муз. Ќовини

47,4%

58,8%

44,1%

d) новини ун≥верситетського житт¤

71,1%

41,2%

79,7%

7. як часто ¬и слухаЇте рад≥о вдома?

a) часто

46,0%

47,1%

45,8%

b) н≥коли

05,3%

17,6%

01,7%

c) ≥нод≥

48,7%

35,3%

52,5%

9. «а ¤ким принципом сл≥д вибирати ведучих студент. рад≥о?

a) голос

50,0%

47,1%

50,8%

b) почутт¤ гумору

64,5%

64,7%

64,4%

c) попул¤рн≥сть

07,9%

0,0%

10,2%

10. „и Ї у ¬ас улюблений рад≥о ведучий?

a) так

32,9%

47,1%

28,8%

b) н

67,1%

52,9%

71,2%

11. „и хот≥ли б ¬и себе спробувати в рол≥ ведучого?

a) так

23,7%

29,4%

22,0%

b) н≥

36,8%

41,2%

35,6%

—) не знаю

39,5%

29,4%

42,4%

12. якому стилю музики ¬и надаЇте перевагу?

a) поп

48,7%

35,3%

52,6%

b) класика

15,8%

05,9%

18,4%

c) рок

19,7%

35,3%

15,3%

d) ¬аш вар≥ант

15,8%

23,5%

13,7%

13. „и може студентське рад≥о вплинути на загальний настр≥й студент≥в?

a) так

86,8%

64,7%

93,2%

b) н

13,2%

35,3%

06,8%

14. „и може студентське рад≥о п≥двищити працездатн≥сть?

a) так

72,4%

76,6%

72,9%

b) н

27,6%

29,4%

27,1%

15. „и може рад≥о заважати?

a) так

44,7%

58,8%

40,7%

b) н

55,3%

41,2%

59,3%

16. „и чули ¬и про на¤вн≥сть студентське рад≥о в ≥нших вузах?

a) так

25,0%

29,4%

23,7%

b) н

75,0%

70,6%

76,3%

17. „и могли б ¬и   зробити св≥й матер≥альний вклад дл¤ розвитку рад≥о?

a) так

48,7%

47,1%

49,2%

b) н

51,3%

52,9%

50,8%

ƒ≥аграма до запитанн¤ 6. яку ≥нформац≥ю ¬и б хот≥ли почути?



Используются технологии uCoz