¬ процес≥ даного досл≥дженн¤ наша г≥потеза про те, що ≥де¤ студентського рад≥о буде п≥дтримана б≥льш≥стю студентства 5 курсу факультету ≥ноземних мов, п≥дтвердилась. ѕроте сл≥д зауважити, що з боку д≥вчат була ви¤влена б≥льша ≥н≥ц≥атива. јле хлопц≥ ≥ д≥вчата в б≥льшост≥ не приймають активну участь у житт≥ ун≥верситету (81,6%). ÷≥каво те, що б≥льш≥сть надають перевагу новинам учн≥вського житт¤ (71,1%) та музичним новинам (47,4%). Ќа третьому м≥сц≥ Ц новини св≥ту (34,2%), ≥ з'¤сувалось, що найбайдуж≥ш≥ наш≥ студенти до новин крањни. ¬и¤вл¤Їтьс¤, що б≥льш≥сть респондент≥в часто або ≥нод≥ слухають рад≥о, в≥ддаючи перевагу таким рад≥останц≥¤м ¤к "Ќаше рад≥о", "– ¬", "Music radio", "ѕром≥нь", "—толиц¤" та ≥н., ¤к≥ ¤вл¤ютьс¤ музикальними, або Ц "¬¬—", ¤ке в основному в≥щаЇ новини св≥ту. јле лише в невеликоњ к≥лькост≥ студент≥в Ї улюблен≥ ведуч≥ (32,9%). яким же бачать ≥деального ведучого студентського рад≥о наш≥ студенти? ¬и¤вл¤Їтьс¤, що можна скласти ц≥лий список ¤костей гарного рад≥оDJ, в ¤кому будуть згадан≥ й весел≥сть, км≥тлив≥сть, ≥нтелект, крутизна, всеб≥чний розвиток, почутт¤ гумору, енерг≥йн≥сть. јле все ж на ≤ м≥сце б≥льш≥сть ставить гарний голос, дикц≥ю та почутт¤ гумору. ѕроте т≥льки де¤к≥ хот≥ли б спробувати себе в рол≥ ведучого. ћи можемо це по¤снити тим, що анкетуванн¤ проводилось серед студент≥в 5 курсу, ¤к≥ вже б≥льше думають про свою майбутню долю в п≥сл¤ун≥верситетському житт≥.
÷≥каво було д≥знатис¤, ¤кому стилю музики наш≥ студенти надають перевагу. ¬ основному Ц це УпопФ (48,7%) та рок (19,7%), але де¤к≥ (звичайно Ц одиниц≥) вибирають класику (15,8%), а решта гарно ор≥ЇнтуЇтьс¤ в сучасних напр¤мках в музиц≥: УreggaeФ, УjungleФ, Уheavy metalФ та под≥бн≥. (15,8%) Ѕ≥льш≥стю голос≥в вир≥шено, що рад≥о може впливати на загальний настр≥й студентства (86,8%) ≥ п≥двищувати працездатн≥сть (72,4%). јле все ж де¤ким (44,7%) рад≥о може ≥ заважати (що ж, буваЇ й таке).
ѕриродньо, що небагато студент≥в знаЇ про ≥снуванн¤ под≥бного рад≥о в ≥нших вузах (25%), але приЇмно, що майже половина може при необх≥дност≥ зробити св≥й матер≥альний вклад дл¤ розвитку рад≥о (48,7%).«даЇтьс¤, що ¤кби 5 курс навчавс¤ ще к≥лька рок≥в, то рад≥останц≥¤ в Ќƒѕ” швидко була б вт≥лена в житт¤, а поки що передаЇмо ≥н≥ц≥ативу молодшим курсам.
1. „и подобаЇтьс¤ ¬ам ≥де¤ створенн¤ студрад≥о? |
«агал. |
„олов |
∆≥нки |
a) так |
86,1% |
88,2% |
91,5% |
b) н≥ |
13,9% |
11,8% |
08,5% |
2. „и берете ¬и активну участь в житт≥ ун≥верситету? |
|||
a) так |
18,4% |
23,5% |
16,9% |
b) н≥ |
81,6% |
76,5% |
83,1% |
3. „и хот≥ли б ¬и допомогти у створенн≥ рад≥о? |
|||
a) так |
57,9% |
47,1% |
61,0% |
b) н≥ |
42,1% |
52,9% |
39,0% |
6. яку ≥нформац≥ю ¬и б хот≥ли почути? |
|||
a) новини св≥ту |
34,2% |
35,3% |
33,9% |
b) новини крањни |
23,7% |
11,8% |
27,1% |
c) муз. Ќовини |
47,4% |
58,8% |
44,1% |
d) новини ун≥верситетського житт¤ |
71,1% |
41,2% |
79,7% |
7. як часто ¬и слухаЇте рад≥о вдома? |
|||
a) часто |
46,0% |
47,1% |
45,8% |
b) н≥коли |
05,3% |
17,6% |
01,7% |
c) ≥нод≥ |
48,7% |
35,3% |
52,5% |
9. «а ¤ким принципом сл≥д вибирати ведучих студент. рад≥о? |
|||
a) голос |
50,0% |
47,1% |
50,8% |
b) почутт¤ гумору |
64,5% |
64,7% |
64,4% |
c) попул¤рн≥сть |
07,9% |
0,0% |
10,2% |
10. „и Ї у ¬ас улюблений рад≥о ведучий? |
|||
a) так |
32,9% |
47,1% |
28,8% |
b) н≥ |
67,1% |
52,9% |
71,2% |
11. „и хот≥ли б ¬и себе спробувати в рол≥ ведучого? |
|||
a) так |
23,7% |
29,4% |
22,0% |
b) н≥ |
36,8% |
41,2% |
35,6% |
—) не знаю |
39,5% |
29,4% |
42,4% |
12. якому стилю музики ¬и надаЇте перевагу? |
|||
a) поп |
48,7% |
35,3% |
52,6% |
b) класика |
15,8% |
05,9% |
18,4% |
c) рок |
19,7% |
35,3% |
15,3% |
d) ¬аш вар≥ант |
15,8% |
23,5% |
13,7% |
13. „и може студентське рад≥о вплинути на загальний настр≥й студент≥в? |
|||
a) так |
86,8% |
64,7% |
93,2% |
b) н≥ |
13,2% |
35,3% |
06,8% |
14. „и може студентське рад≥о п≥двищити працездатн≥сть? |
|||
a) так |
72,4% |
76,6% |
72,9% |
b) н≥ |
27,6% |
29,4% |
27,1% |
15. „и може рад≥о заважати? |
|||
a) так |
44,7% |
58,8% |
40,7% |
b) н≥ |
55,3% |
41,2% |
59,3% |
16. „и чули ¬и про на¤вн≥сть студентське рад≥о в ≥нших вузах? |
|||
a) так |
25,0% |
29,4% |
23,7% |
b) н≥ |
75,0% |
70,6% |
76,3% |
17. „и могли б ¬и зробити св≥й матер≥альний вклад дл¤ розвитку рад≥о? |
|||
a) так |
48,7% |
47,1% |
49,2% |
b) н≥ |
51,3% |
52,9% |
50,8% |
ƒ≥аграма до запитанн¤ 6. яку ≥нформац≥ю ¬и б хот≥ли почути?