«≈– јЋ№Ќџ… «јЋ є 1
Ќезависимый журнал студенческого научного и литературного творчества
3. ѕ–ќ ¬≤ƒ¬≈–“≤—“№ ¬» Ћјƒј„≤¬
∆уравльов ќ.

ќсновним правилом, ¤ким керуЇтьс¤ будь-¤ка система, компонентом ¤коњ Ї представники виду homo sapiens Ц це в≥дверт≥сть та дов≥ра. Ќа ск≥льки це важливо ? „и це насправд≥ так, чи Ї  це основним при сп≥лкуванн≥, а особливо при мовчанн≥ ? √≥потеза досл≥дженн¤ пол¤гала в тому, що не вс≥ завжди керуЇтьс¤ чесн≥стю ≥ це становить десь 50%. ѕроведене досл≥дженн¤ в основному п≥дтвердило мою г≥потезу та уточнило цифри. “ак, б≥л¤ 70% опитаних вважають, що викладач≥ в≥дверт≥ з ними на 50% ≥ нижче. Ќа 100% в≥дверт≥сть викладач≥в оц≥нюють лише 3,8% респондент≥в. ј що стосуЇтьс¤ в≥двертост≥ в сам≥й груп≥, то на 100% чесною вважають свою групу 12,5% опитаних, чесною на 50% ≥ нижче - б≥л¤ 44% респондент≥в.

ƒруз≥в обманюЇ б≥льш≥сть опитаних (70%). “ак, у юнак≥в 12,5% робл¤ть це часто, а 62,5% ≥нколи та лише 25% Ц н≥коли. ƒ≥вчата, ви¤вл¤Їтьс¤, н≥коли часто не обманюють, х≥ба що ≥нод≥ обманюють своњх друз≥в 69,4% зате 30,6% цього н≥коли не робл¤ть. ј от ¤к респонденти сам≥ оц≥нюють в≥дверт≥сть своњх товариш≥в. “ак, 25% опитаних вважають, що друз≥ в≥дверт≥ з ними на 100%. Ћише 3,8% опитаних  оц≥нюють в≥дверт≥сть своњх друз≥в нижче 50%. ќтож, ¤к ми бачимо, в пор≥вн¤нн≥ з викладачами, друз≥ Ї б≥льш важлив≥ш≥ в житт≥ студента, та саме вони Ї т≥ люди, на ¤ких можна покластись.

јле хто ж таки б≥льш в≥дверт≥ - чолов≥ки чи ж≥нки? ѕредставниц≥ прекрасного полу вважають (29,2%), що це Ц чолов≥ки, тод≥ ¤к аж 56,9% опитаним ж≥нкам було важко в≥дпов≥сти, ≥ лише 13,9% респонденток вважають, що б≥льш в≥дверт≥ Ц ж≥нки. —еред хлопц≥в лише 12,5% не знають, хто б≥льш в≥двертий ≥ ст≥льки ж вважають б≥льш в≥двертими ж≥нок, а 75% хлопц≥в впевнено вважають чолов≥к≥в в≥дверт≥шими.

Ќа запитанн¤, чи завжди потр≥бно бути чесним, УтакФ в≥дпов≥ло лише 33,8% опитаних, тод≥ ¤к У≥нод≥ Ф Ц 35% ≥ Ун≥Ф Ц 31,3% ј от на запитанн¤, чи виг≥дно бути нечесним, впевнено в≥дпов≥ли УтакФ 18,8% респондент≥в, ≥ ще 65% в≥дпов≥ли що У≥нод≥Ф. Ћише 15,8% опитаних вважають що бути нечесним невиг≥дно. Ѕ≥льш≥сть опитаних, ¤к хлопц≥в так ≥ д≥вчат, оц≥нюють свою в≥дверт≥сть в ц≥й анкет≥ на 90-100%. ћайже вс≥ ходили до м≥ських шк≥л Ц д≥вчата 5 курсу \84%\, д≥вчата 2 курсу Ц 70%, хлопц≥ Ц по 75%. ј от на запитанн¤ є10, чи вдаютьс¤ студенти до нетрадиц≥йних метод≥в отриманн¤ оц≥нки, тобто Ц хабар, шантаж, погроза, 82.5% респондент≥в в≥дпов≥ли що Ун≥колиФ. –ешта в≥дпов≥ли Ц У≥нод≥Ф. ÷≥каво, це забагато, чи замало?

ўо ж стосуЇтьс¤ студентського ризику, то тут також Ї над чим замислитись Ц 69,4% д≥вчат та 50% хлопц≥в вважають, що ризиком Ї: прийти не п≥дготованим на урок ≥ отримати позитивну оц≥нку. Ћише 17,5% опитаних вважають ризиком не прийти на зан¤тт¤. ј взагал≥, 78,8% студент≥в ризикують ≥нод≥, 17,5% Ц часто, проте Ї ≥ так≥, ¤к≥ цього н≥коли не робл¤ть (3,8%). як часто студенти змушен≥ вигадувати причину в≥дсутност≥ на уроц≥? 50% чолов≥чоњ стат≥ 2 курсу робл¤ть це часто, та 25% Ц н≥коли. Ќа 5 курс≥ "≥нод≥" Ц 75%. ј у д≥вчат "≥нод≥" Ц 76% та 77% в≥дпов≥дно. “акож важливим Ї питанн¤, на ск≥льки студенти готують домашнЇ завданн¤? Ќа 100% готують домашнЇ завданн¤ лише 18,8% опитаних. ƒругий курс б≥льше н≥ж 5 (20%, 16,7%), д≥вчата б≥льше н≥ж юнаки (19,4%, 12,5%). ј от ¤к студенти реагують на те, що ≥нколи њх запитують саме те, чого вони ну н≥¤к не розум≥ють: 50% хлопц≥в на 5 та на 2 курс≥ вважають що це Ц дол¤. 41% ж≥ночоњ стат≥ (2 курс) вважають, що це законом≥рн≥сть, а 33% Ц р≥дк≥сть, на ¤ку не сл≥д звертати увагу. “ак само гадають д≥вчата 5 курсу Ц 60%.

≤ ще одне важливе запитанн¤; чи все потр≥бно робити, що вам говор¤ть? Ћише 11,3% респондент≥в вважають що УтакФ –ешта вважають, що Ун≥Ф (41,3%), або УчастковоФ (47,5%) ÷≥каво, що на 5 курс≥ кажуть Ун≥Ф значно б≥льша частина респондент≥в н≥ж на 2 курс≥, а саме на 2 курс≥ 28%, а на 5 курс≥ вже Ц 63,3%. ѕри цьому майже вдв≥ч≥ зменшуЇтьс¤ в≥дсоток тих, хто каже УтакФ (14% Ц 2 курс, 6,7% Ц 5 курс) ≥ тих, хто вважаЇ, що потр≥бно виконувати, те, що кажуть  лише "частково". (58% ≥ 30% Ц в≥дпов≥дно).

ќтже, можемо в≥дверто сказати, що вчител¤м потр≥бно ¤кось викликати б≥льше дов≥ри, бо майже все в св≥т≥ побудоване на чесних в≥дносинах м≥ж людьми. Ќажаль Ї  випадки хабарництва, але ¤к то кажуть Ц жити ≥ вчитис¤ хочетьс¤ вс≥м. Ѕ≥льш≥сть студент≥в живуть справжн≥м студентським житт¤м Ц ≥ це добре. ўе можна зробити багато висновк≥в, але кожен зробить њх дл¤ себе сам, вдумавшись в наведен≥ цифри.

–езультати опитуванн¤

2 „

2 ∆

5  „

5 ∆

¬се %

2 к.%

5 к.%

„. %

∆ %

1. „и вважаЇте ¬и, що все, що накажуть, потр≥бно виконувати?

a) так

1

6

1

1

11,3%

14,0%

6,7%

25,0%

9,7%

b) н≥

2

12

2

17

41,3%

28,0%

63,3%

50,0%

40,3%

c) частково

1

28

1

8

47,5%

58,0%

30,0%

25,0%

50,0%

2. ўо ¬и вважаЇте Устудентським ризикомФ:

а) не п≥дготов. отримати 4-5

3

31

1

19

67,5%

68,0%

66,7%

50,0%

69,4%

 п≥дготований на50% ≥ не викликали

1

6

1

4

15,0%

14,0%

16,7%

25,0%

13,9%

c) не прийти...

0

9

2

3

17,5%

18,0%

16,7%

25,0%

16,7%

3. ¬и вважаЇте, що викладач≥ в≥дверт≥ з ¬ами на:

100%

0

2

0

1

3,8%

4,0%

3,3%

0,0%

4,2%

90 %

0

3

0

0

3,8%

6,0%

0,0%

0,0%

4,2%

80 %

0

3

0

2

6,3%

6,0%

6,7%

0,0%

6,9%

70 %

1

6

0

3

12,5%

14,0%

10,0%

12,5%

12,5%

60 %

0

3

0

0

3,8%

6,0%

0,0%

0,0%

4,2%

50%

2

17

4

20

53,8%

38,0%

80,0%

75,0%

51,4%

40 %

0

2

0

0

2,5%

4,0%

0,0%

0,0%

2,8%

30 %

1

5

0

0

7,5%

12,0%

0,0%

12,5%

6,9%

20 %

0

3

0

0

3,8%

6,0%

0,0%

0,0%

4,2%

10 %

0

1

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

0,0%

1,4%

0 %

0

1

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

0,0%

1,4%

4. оли ¬и  приходите на сем≥нар ≥ у ¬ас запитують саме те, чого ¬и ну н≥¤к не можете зрозум≥ти, то це:

a) дол¤

2

12

2

6

27,5%

28,0%

26,7%

50,0%

25,0%

законом≥рн≥сть

1

19

1

4

31,3%

40,0%

16,7%

25,0%

31,9%

c) р≥дк≥сть

1

15

1

16

41,3%

32,0%

56,7%

25,0%

43,1%

7. як часто ¬и вигадуЇте причину ¬ашоњ в≥дсутност≥ на уроц≥:

a) часто

2

3

0

1

7,5%

10,0%

3,3%

25,0%

5,6%

b) н≥коли

1

8

1

5

18,8%

18,0%

20,0%

25,0%

18,1%

c) ≥нод≥

1

35

3

20

73,8%

72,0%

76,7%

50,0%

76,4%

8. ¬и готуЇте ¬аше домашнЇ завданн¤ на:

100%

0

10

1

4

18,8%

20,0%

16,7%

12,5%

19,4%

90%

1

7

1

4

16,3%

16,0%

16,7%

25,0%

15,3%

80%

1

12

1

5

23,8%

26,0%

20,0%

25,0%

23,6%

70%

0

9

0

5

17,5%

18,0%

16,7%

0,0%

19,4%

60%

1

1

0

0

2,5%

4,0%

0,0%

12,5%

1,4%

50%

1

7

1

8

21,3%

16,0%

30,0%

25,0%

20,8%

9. як часто ¬и ризикуЇте Упо-студентськомуФ ?

a) часто

3

8

2

1

17,5%

22,0%

10,0%

62,5%

12,5%

b) н≥коли

0

2

0

1

3,8%

4,0%

3,3%

0,0%

4,2%

c) ≥нод≥

1

36

2

24

78,8%

74,0%

86,7%

37,5%

83,3%

10. „и вдаЇтесь ¬и до нетрадиц≥йних метод≥в отриманн¤ оц≥нки (погроза, шантаж, хабар)?

b) н≥коли

2

41

2

21

82,5%

86,0%

76,7%

50,0%

86,1%

≤нод≥ хабар

2

5

1

5

16,3%

14,0%

20,0%

37,5%

13,9%

≤нод≥ шантаж

0

0

1

0

1,3%

0,0%

3,3%

12,5%

0,0%

11. —вою в≥дверт≥сть в ц≥й анкет≥ ¬и оц≥нюЇте на:

100%

3

40

3

18

80,0%

86,0%

70,0%

75,0%

80,6%

90%

0

3

0

1

5,0%

6,0%

3,3%

0,0%

5,6%

80%

0

2

0

3

6,3%

4,0%

10,0%

0,0%

6,9%

70%

1

0

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

12,5%

0,0%

60%

0

0

0

1

1,3%

0,0%

3,3%

0,0%

1,4%

50%

0

1

1

3

6,3%

2,0%

13,3%

12,5%

5,6%

12. Ќаск≥льки чесною Ї ¬аша група ( на ¬ашу думку), на:

100%

0

7

1

2

12,5%

14,0%

10,0%

12,5%

12,5%

95%

0

1

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

0,0%

1,4%

90%

1

4

0

4

11,3%

10,0%

13,3%

12,5%

11,1%

80%

0

3

0

3

7,5%

6,0%

10,0%

0,0%

8,3%

75%

0

2

0

0

2,5%

4,0%

0,0%

0,0%

2,8%

70%

0

10

1

3

17,5%

20,0%

13,3%

12,5%

18,1%

60%

0

2

0

1

3,8%

4,0%

3,3%

0,0%

4,2%

50%

2

13

2

13

37,5%

30,0%

50,0%

50,0%

36,1%

40%

0

0

0

0

0,0%

0,0%

0,0%

0,0%

0,0%

30%

0

3

0

0

3,8%

6,0%

0,0%

0,0%

4,2%

20%

0

0

0

0

0,0%

0,0%

0,0%

0,0%

0,0%

10%

0

1

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

0,0%

1,4%

0%

1

0

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

12,5%

0,0%

13. „и обманюЇте ¬и своњх друз≥в?

a) часто

0

0

1

0

1,3%

0,0%

3,3%

12,5%

0,0%

b) н≥коли

1

10

1

12

30,0%

22,0%

43,3%

25,0%

30,6%

c) ≥нод≥

3

36

2

14

68,7%

78,0%

53,3%

62,5%

69,4%

14. „и завжди треба бути чесним?

a) так

2

13

1

11

33,8%

30,0%

40,0%

37,5%

33,3%

b) н≥

1

14

3

7

31,3%

30,0%

33,3%

50,0%

29,2%

c) ≥нод≥

1

19

0

8

35,0%

40,0%

26,7%

12,5%

37,5%

16. ¬и вважаЇте, що друз≥ в≥дверт≥ з ¬ами на:

100%

2

9

0

9

25,0%

22,0%

30,0%

25,0%

25,0%

90%

1

11

0

5

21,3%

24,0%

16,7%

12,5%

22,2%

80%

1

7

0

3

13,8%

16,0%

10,0%

12,5%

13,9%

70%

0

7

0

0

8,8%

14,0%

0,0%

0,0%

9,7%

60%

0

2

0

0

2,5%

4,0%

0,0%

0,0%

2,8%

50%

0

8

3

9

25,0%

16,0%

40,0%

37,5%

23,6%

40%

0

1

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

0,0%

1,4%

30%

0

1

1

0

2,5%

2,0%

3,3%

12,5%

1,4%

17. ¬и вважаЇте, що б≥льш в≥дверт≥:

a) ж≥нки

0

5

1

5

13,8%

10,0%

20,0%

12,5%

13,9%

b) чолов≥ки

3

13

3

8

33,8%

32,0%

36,7%

75,0%

29,2%

c) не знаю

1

28

0

13

52,5%

58,0%

43,3%

12,5%

56,9%

18. „и виг≥дно бути нечесним ?

a) так

1

8

1

5

18,8%

18,0%

20,0%

25,0%

18,1%

b) н≥

1

4

1

6

15,0%

10,0%

23,3%

25,0%

13,9%

c) ≥нод≥

2

33

2

15

65,0%

70,0%

56,7%

50,0%

66,7%

d) св≥й вар≥ант

0

1

0

0

1,3%

2,0%

0,0%

0,0%

1,4%

13. „и обманюЇте ¬и своњх друз≥в?

10. „и вдаЇтесь ¬и до нетрадиц≥йних метод≥в отриманн¤ оц≥нки (погроза, шантаж, хабар)?



Используются технологии uCoz